MediaInOne - Portal informacyjno-komunikacyjny branży medialnej
lub
lub
  • czerwiec 2024
  • Badania
    15 maja, 2025

    Infrastruktura i sposoby konsumpcji usług medialnych w 2024 r.

    Redakcja
    Badania
    Krajowy Instytut Mediów opublikował wyniki cyklicznego mediowego badania konsumenckiego, realizując sprawozdawczość wpisaną w działalności regulatora rynku, KRRiT

    Wskaźnik posiadania telewizora w gospodarstwach domowych ustabilizował się. W roku 2024 sprawny telewizor posiadało 93,5% gospodarstw domowych. Równocześnie do 42% wzrosła liczba gosp. domowych podłączających telewizor do internetu.

    Maleje liczba gospodarstw domowych posiadających tradycyjne odbiorniki radiowe (nie licząc aplikacji radiowych online) – z 81% gosp.

    ...[...]
    10 października, 2024

    Infrastruktura i sposoby konsumpcji usług medialnych w 1 połowie 2024

    Redakcja
    Badania

    07.10.2024

    Krajowy Instytut Mediów opublikował wyniki cyklicznego badania konsumenckiego, dostarczając sprawozdawczość wpisaną w zakres działalności regulatora rynku mediowego – KRRiT

    Od 2022 roku obserwujemy spadek liczby telewizorów. W 1 połowie 2024 roku sprawny telewizor posiadało 92,7% gosp. domowych. Liczba telewizorów zmniejsza się szczególnie w dużych miastach, wśród osób z wyższym wykształceniem oraz wśród młodzieży i młodych dorosłych (16-29 lat).

    Maleje również liczba tradycyjnych odbiorników

    ...[...]
    5 września, 2024

    Dla widzów TV lokalnych ważne są programy polityczne, jeśli bezpośrednio dotyczą ich regionu.

    Redakcja
    Badania
    Internauci preferują płacić za treści w internecie poprzez abonament – KIM udostępnia wyniki analizy dwóch obszarów

    28.08.2024

    W ramach projektu badawczego Audio Track, zrealizowano moduł analizujący dwa ciekawe obszary:

    – preferencji dotyczących treści/programów telewizyjnych wybieranych przez widzów telewizji lokalnych oraz

    – preferencji w zakresie opłat za płatne treści w internecie.

    Pomiar prowadzono w okresie  29.07–11.08.2024

    ...[...]
    15 kwietnia, 2024

    Radio to nadal bardzo popularne medium – Krajowy Instytut Mediów publikuje wyniki badań Audio Track za rok 2023, porównując je z rokiem 2022

    Redakcja
    Badania

    15.03.2024

    W 2023 r., w kategorii 15+, radio gromadziło średnio 18,1 mln słuchaczy dziennie (56,6% ogółu mieszkańców Polski w tej kategorii) vs. 20,1 mln (62,2%) w 2022 roku.

    Spadek liczby słuchaczy dotyczy jedynie odbioru radia za pośrednictwem fal radiowych.

    Nie ulega zmianie liczba osób słuchających radia przez internet (7,6% ogółu mieszkańców Polski 15+).

    RMF FM

    ...[...]
    Krajowy Instytut Mediów

    Najnowsze wpisy

    7 października, 2025
    Usługa Vectry Bezpieczny Internet DOM zablokowała już setki tysięcy ataków hakerskich
    Redakcja
    7 października, 2025
    Rekomendacja Pełnomocnika Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa: zaprzestanie korzystania z oprogramowania PAD CMS
    Informacja
    7 października, 2025
    Disney+ podnosi ceny w Polsce – zmiany już obowiązują nowych subskrybentów
    Redakcja

    W tym dziale

    15 maja, 2025
    Infrastruktura i sposoby konsumpcji usług medialnych w 2024 r.
    Redakcja
    22 października, 2024
    Krajowy Instytut Mediów prezentuje wyniki badań oglądalności lokalnych stacji telewizyjnych za okres od lipca 2023 r. do czerwca 2024 r.
    Redakcja
    10 października, 2024
    Infrastruktura i sposoby konsumpcji usług medialnych w 1 połowie 2024
    Redakcja