Operatorzy
INEA z kolejną nagrodą
Firma INEA zdobyła drugi z rzędu tytuł laureata w konkursie LOYALTY HEROES.
W tym roku jury przyznało jej nagrodę w kategorii The Best Customer – Centric Solution, doceniając aplikację INEA i jej funkcjonalności – Zarządzanie WiFi oraz Wsparcie Techniczne. Jest to pierwsza nagroda dla aplikacji INEA, ale jak przewiduje Head Of Operations Marcin Wolski, na pewno nie ostatnia.„Całemu naszemu zespołowi należą się ogromne podziękowania i gratulacje w tworzeniu i wdrożeniu bardzo nowoczesnego narzędzia dla naszych klientów. Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że «Dobrzy ludzie od internetu» potrafią robić wielkie rzeczy i tworzą innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów” – mówi. „Miejmy nadzieję, że to pierwsza z wielu nagród dla naszej aplikacji i całego teamu” – dodaje.Konkurs LOYALTY HEROES ma na celu wyłonienie i uhonorowanie projektów i przedsięwzięć w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w minionym roku w Polsce. Nagrody przyznawane są przez jury, składające się z ekspertów rynku ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności. To druga z rzędu nagroda w tym konkursie dla INEA.INEA od blisko 30 lat funkcjonuje na rynku, kojarząc się z najlepszymi usługami światłowodowymi. Firma ponad pół roku temu poinformowała, że oficjalnie przystąpiła do aktywnej sprzedaży usług na sieciach operatora Światłowód Inwestycje. Był to kolejny ważny moment, w którym poszerzyła zasięg swoich usług o kolejne 1,5 mln gospodarstw domowych i dociera w chwili obecnej już do 3 milionów obiektów mieszkalnych. Jak widać, zaangażowanie członków zespołu i ambitne plany pozwalają firmie INEA odnosić sukcesy na wielu płaszczyznach.