MediaInOne - Portal informacyjno-komunikacyjny branży medialnej
lub
lub
Nadawcy

W 2024 roku TVP VOD osiągnął prawie 27-procentowy wzrost liczby odtworzeń wideo w porównaniu z 2023 rokiem oraz ponad 30-procentowy wzrost rok do roku średniej miesięcznej liczby użytkowników.

To najlepsze wyniki w historii serwisu streamingowego Telewizji Polskiej. W minionych dwunastu miesiącach TVP VOD zanotował też największą liczbę subskrypcji od początku swojego istnienia (+32,5% r/r).Pod względem liczby odtworzeń TVP VOD może pochwalić się wzrostami we wszystkich modelach konsumpcji treści: TVOD (+222% r/r), SVOD (+25%), FVOD (+22%) oraz AVOD (+19%).W 2024 roku TVP VOD zyskał użytkowników na wszystkich platformach, na których jest dostępny. Największe wzrosty wygenerowały aplikacje na telewizory: Apple TV (+82% r/r), Android TV (+62%) i Smart TV (+61,5%).Do najchętniej oglądanych w TVP VOD materiałów należą uznane produkcje Telewizji Polskiej. Od lat niekwestionowanym liderem pod tym względem jest serial „M jak miłość”, a na podium znajdują się też serial „Na sygnale” oraz program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”. Coraz większą popularnością na TVP VOD cieszą się kanały TVP streamingowane na żywo. W grudniu 2024 zanotowały one 50-procentowy wzrost rok do roku, a użytkownicy najczęściej wybierali TVP Info. Rekordowe wyniki w oglądaniu na żywo odnotował również „Sylwester z Dwójką”.W grudniu 2024 TVP VOD wprowadził 30-dniowy pakiet subskrypcyjny z jednorazową płatnością, umożliwiając użytkownikom wybór najwygodniejszych metod płatności, takich jak BLIK, Apple Pay czy Google Pay.

O autorze

Redakcja

TVP

Kontakt

redakcja@mediainone.pl

Adres

MediaInOne
Traugutta 25
90-113 Łódź

Najnowsze wpisy

2 grudnia, 2025
Comcast i Paramount włożyły już miliard dolarów w SkyShowtime. Mimo wzrostu – straty rosną
Redakcja
2 grudnia, 2025
Polsce może grozić proces przed TSUE za opłatę od smartfona
Redakcja
2 grudnia, 2025
T-Mobile Polska nowym partnerem programu PWCyber
Informacja

W tym dziale

2 grudnia, 2025
Comcast i Paramount włożyły już miliard dolarów w SkyShowtime. Mimo wzrostu – straty rosną
Redakcja
17 listopada, 2025
Polski rynek rozrywki i mediów bije rekordy. Internet i reklama online ciągną wzrost
Redakcja
7 października, 2025
Disney+ podnosi ceny w Polsce – zmiany już obowiązują nowych subskrybentów
Redakcja